duminică, 6 iunie 2021

In Rai... La narcise

Am plecat din Bucuresti un grup mare la narcise, pe Valea Rea din Sinaia. Mai exact Floristii care merg cu trenul IR de ora 7.00, apoi au venit si Floristii care vin cu R3001 de ora 6.10. Asa ca, la un moment dat, ne-am reunit ambele grupuri, pe scurt toata floarea cea vestita de la Floare de Colt. Ei, nu chiar toata, unii s-au dus si pe Horvatca, altii La Vanturis si altii cine stie pe unde or mai fi umblat, dar oricum s-a strans un grup mare pentru narcise.  In Valea Rea trei "picioare" de munte erau pline de narcise, dar cel din mijloc avea cele mai multe narcise inflorite. Dupa ce am dat la propriu piept cu muntele, plin de narcise, urcand in patru labe si facand fotografii... fara numar cum se zice in popor, am ajuns in cele din urama in creasta, unde grupul s-a impartit in doua, unii au mers pe Baiul Mare, altii am coborat  pe Cumpatul si pe langa Stana din Mijloc spre Poiana Tapului, de unde am luat trenul spre Bucuresti.



































Orhidee de munte




Un cutu simpatic care a venit cu noi in cea mai mare parte a traseului

In Rai. La narcise.







































Columbine/Căldăruşă (Aquilegia vulgaris)




















Stânjenelul mic de munte (Iris ruthenica)

Narcisa alba ( Narcissus poeticus)


Gentiana - Cupa (Gentiana acaulis
Brandusa de primavara (Crocus crocus)

                                    Floarea Pastelui (Anemone nemorosa)



                               



















Ghințura sau ghințura de primăvară (Gentiana verna)



























Liliacul inflorit









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu